مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-29سياسي

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تصمیم های گرفته شده در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعلام رسمی دولت مبنی بر بازگشایی اداره های دولتی، - مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تصمیم های گرفته شده در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعلام رسمی دولت مبنی بر بازگشایی اداره های دولتی، مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون در سراسر کشور از روز شنبه دهم خرداد 1399 به صورت رسمی و بدون حضور اعضا بازگشایی می شوند.

بر همین اساس، تمامی کارکنان شاغل در مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا کنترل بیماری کرونا و بر اساس ساعت مصوب در محل کار خود حاضر خواهند شد.

مربیان ثابت، سیار و پستی کانون با حضور در مراکز فرهنگی هنری ثابت، به کار آماده سازی و برنامه ریزی برای فعالیت های تابستانی در فصل اوقات فراغت و همچنین خدمات دهی از طریق فضای مجازی خواهند پرداخت.

خدمات دهی مستقیم مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان از تیر سال 1399 آغاز می شود.

مدیران کل کانون بر حسب شرایط استان و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی می توانند، ساعت کاری مراکز فرهنگی هنری را نیز به بعدازظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بازگشایی می شود

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بازگشایی می شود