مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-29اجتماعي

فعالیت مجدد لودرها در دل الوند!/ روزگار سیاه کوه مهربانی در بهار


رکورددار صعود به الوند با اشاره به آغاز مجدد فعالیت های عمرانی در دل الوند، می گوید منطقه ای که با لودر به جان آن افتاده اند راه باریکه ای به نام جاده ضد یا زیگزاک و یکی از مسیرهای صعود الوند است که دارای شیب کمی بوده و مناسب صعود به این کوه است.

- فعالیت مجدد لودرها در دل الوند!/ روزگار سیاه "کوه مهربانی" در بهار رکورددار صعود به الوند با اشاره به آغاز مجدد فعالیت های عمرانی در دل الوند، می گوید منطقه ای که با لودر به جان آن افتاده اند راه باریکه ای به نام جاده ضد یا زیگزاک و یکی از مسیرهای صعود الوند است که دارای شیب کمی بوده و مناسب صعود به این کوه است.

علی بیات رکورددار صعود به کوه الوند در گفت وگو با ایسنا، درباره ی جاده کشی در در مسیر کوهستانی الوند گفت: الوند و دماوند در ادبیات ایران جایگاه خاصی دارند، به طوری که از دماوند به عنوان نماد استقامت و از الوند به عنوان نماد مهربانی یاد می شود و صعود به این کوه زیبا در تقویم ورزشی اکثر گروه های کوهنوردی کشور گنجانده می شود.

کوهنوردان مستقل همواره درصدد این هستند که صعود به الوند را در رزومه ی خود داشته باشند.

او افزود: منطقه ای که با لودر به جان آن افتاده اند راه باریکه ای به نام جاده ضد یا زیگزاک یکی از مسیرهای صعود به این کوه است که دارای شیب کمی بوده و مناسب صعود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد لودرها در دل الوند!/ روزگار سیاه کوه مهربانی در بهار

فعالیت مجدد لودرها در دل الوند!/ روزگار سیاه کوه مهربانی در بهار