مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-29سياسي

ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی با محوریت شعار «جهش تولید»


هنرمندان در زمینه تولید فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع و محتوای شعار «جهش تولید» اقدام کنند.

- ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی با محوریت شعار جهش تولید ایسنا/لرستان رییس حوزه هنری لرستان گفت: هنرمندان در زمینه تولید فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع و محتوای شعار جهش تولید اقدام کنند.

محمد کرم الهی در جلسه شورای اداری کارکنان حوزه هنری لرستان که هشتم خردادماه برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن بر زندگی فردی و اجتماعی مردم، اظهار کرد: با توجه به تاثیرات ناشی از بحران کرونا، فضای مجازی و رسانه در سراسر دنیا به یکی از جنبه های مهم زندگی بشر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد در این شرایط دستگاه های متولی فرهنگ و هنر ازجمله حوزه هنری انقلاب اسلامی می توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی ـ هنری جهت کمک به جامعه برای برون رفت از این بحران نقش بسزایی در فرهنگ سازی، آگاهی بخشی ایفا کنند.

رییس حوزه هنری لرستان با اشاره به این که دقت روزافزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه های فرهنگی و هنری یکی از مهم ترین مسائل روز جامعه است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان های خود به موضوع فضای مجازی تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی با محوریت شعار «جهش تولید»

ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی با محوریت شعار «جهش تولید»