مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-29اجتماعي

ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی توسط زائران حرم رضوی


مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی بر لزوم رعایت توصیه هایی بهداشتی توسط زائران و مجاوران بعد از بازگشایی حرم مطهر رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین بهنام با تأکید بر اینکه پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی مستلزم رعایت توصیه ها و نکات بهداشتی بوده و رعایت این اقدامات در حرم ها، عین ادب به اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: از زائران گرامی درخواست داریم در زمان تردد، زیارت، اقامه نماز و … فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از تجمع در اطراف صحن ها و رواق ها خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه زائران و مجاوران در صورت داشتن علائم سرماخوردگی از تشرف به حرم مطهر خودداری کرده و پیش از آن برای اطمینان بیشتر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند، ابراز کرد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام تشرف به حرم مطهر رضوی الزامی است و زائران از بوسیدن و لمس سطوح متبرکه و دیوارها جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه زائران عزیز می بایست در هنگام انجام فریضه نماز از جانماز و چادر شخصی استفاده کرده و از دست دادن و روبوسی با دیگران خودداری کنند، خاطر نشان کرد: از نکات دیگری که در ایام زیارت به آن توصیه می شود این است که از تخلیه ترشحات بینی و دهان در محیط صحن ها اجتناب شده و همچنین از لمس چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی توسط زائران حرم رضوی

ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی توسط زائران حرم رضوی