مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-28ورزشي

فرشته قربانی: مشکل استخدامم هنوز حل نشده است


دارنده مدال برنز در رشته میکس تیراندازی با کمان بازی های آسیایی جاکارتا گفت: با وجود این که بیش از یک سال است پیگیر کارهای استخدامی خود در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه هیچ مسوولی پاسخگو نیست.

- دارنده مدال برنز در رشته میکس تیراندازی با کمان بازی های آسیایی جاکارتا گفت: با وجود این که بیش از یک سال است پیگیر کارهای استخدامی خود در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه هیچ مسوولی پاسخگو نیست.

فرشته قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از یکسال است که پیگیر کارهای استخدامی در ارگانهای مختلف و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستم اما متاسفانه تا به امروز به نتیجه مثبتی دست پیدا نکردم و هیچ مسوولی در این زمینه پاسخگو نبوده است.

وی گفت: با وحود این که استخدام مدال آوران در ارگان های دولتی براساس بخشنامه دولت است، اما نمی دانم چرا ارگانهای دولتی در این زمینه کوتاهی می کنند و همکاری لازم را با مدال آوران ندارند.

در حقیقت استخدام مدال آوران در ارگان های دولتی تنها در حد حرف است و ضمانت اجرایی ندارد.

قربانی درباره حضور دوباره خود در تیم ملی کامپوند اظهار کرد: تا زمانی که وضعیت استخدامم در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مشخص نشود انگیزه ای برای بازگشت به تیم ملی کامپوند را ندارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشته قربانی: مشکل استخدامم هنوز حل نشده است

فرشته قربانی: مشکل استخدامم هنوز حل نشده است