مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 21:352020-05-28اقتصادي

پرفروش ترین کنسول های بازی در جهان


همواره رقابت تنگاتنگی میان کنسول های بازی همچون ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی وجود داشته و آمارهای مختلفی نیز از میزان استقبال کاربران و محبوبیت این محصولات منتشر می شود.

- همواره رقابت تنگاتنگی میان کنسول های بازی همچون ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی وجود داشته و آمارهای مختلفی نیز از میزان استقبال کاربران و محبوبیت این محصولات منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که کنسول های بازی سونی موسوم به پلی استیشن 2 بیش از رقبای خود در بازارهای جهانی به فروش رفته و عنوان محبوب ترین و پرطرفدار ترین کنسول بازی در جهان را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی LearnBonds به تازگی آمار فروش کنسول های بازی را تا تاریخ 25 مارس 2020 بررسی کرده و و به این نتیجه رسیده اند که از میان 10 رتبه برتر مربوط به کنسول های بازی 5 کنسول به برند پلی استیشن سونی تعلق گرفته و این در حالی است که بعد از آن نینتندو سوییچ، ایکس باکس مایکروسافت و سایر مدل ها و برندها نیز در رتبه های بعدی این جدول رده بندی قرار گرفته اند.

همچنین این گزارش که در وب سایت استاتیستا نیز آمده است، نشان می دهد دهد که دو کنسول بازی سونی پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 بیشترین میزان فروش خود را در بازارهای اروپایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین کنسول های بازی در جهان

پرفروش ترین کنسول های بازی در جهان