مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 18:552020-05-28بين الملل

نفتکش ایرانی فاکسون وارد آب های ونزوئلا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آمار رفینیتیو آیکان نشان داد که فاکسون، چهارمین نفتکش از ناوگان پنج نفتکش ایرانی ساعت 11 و 49 دقیقه بعدازظهر چهارشنبه به وقت محلی از شمال ایالت سوکره ونزوئلا عبور کرده است و از آن زمان موقعیتش را مخابره نکرده است.

- همزمان با تخلیه محموله سه نفتکش ایرانی که به بنادر ونزوئلا رسیده اند، چهارمین کشتی ایرانی حامل بنزین و مشتقات نفتی اواخر روز چهارشنبه وارد آب های ونزوئلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آمار رفینیتیو آیکان نشان داد که فاکسون، چهارمین نفتکش از ناوگان پنج نفتکش ایرانی ساعت 11 و 49 دقیقه بعدازظهر چهارشنبه به وقت محلی از شمال ایالت سوکره ونزوئلا عبور کرده است و از آن زمان موقعیتش را مخابره نکرده است.

ایران برای ونزوئلا که با کمبود شدید بنزین مواجه است، 1.

53 میلیون بشکه بنزین و مشتقات آن را از طریق پنج نفتکش ارسال کرده است.

سابق بر این ونزوئلا ارزانترین بنزین دنیا را داشت و به مدت دو دهه بنزین در این کشور با قیمتهای یارانه ای عرضه می شد اما در نتیجه فلج شدن پالایشگاههای نفت ونزوئلا به دلیل تحریمهای آمریکا و توزیع ناکافی، بازار سیاهی شکل گرفته است که در آن هر لیتر بنزین حداقل دو دلار فروخته می شود در حالی که مردم برای دریافت بنزین در مقابل جایگاههای سوخت ساعتها منتظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفتکش ایرانی فاکسون وارد آب های ونزوئلا شد

نفتکش ایرانی فاکسون وارد آب های ونزوئلا شد