مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 17:052020-05-28اجتماعي

صیانت از جنگل ها محدود به مهار آتش سوزی نیست


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات گذشته در مدیریت حوادث، گفت: صیانت از جنگل ها فقط محدود به مهار آتش سوزی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد رحمتی روز پنج شنبه در جلسه کمیته صیانت از جنگل ها و مراتع آذربایجان شرقی، با اشاره به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع استان با افزایش دمای هوا، گفت: هدف این کمیته، اتخاذ سازوکاری برای مدیریت حوادث احتمالی با هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه های مسئول است.

وی با تأکید بر هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مسئول برای مدیریت آتش سوزی احتمالی در مراتع و جنگل های استان، گفت: فرماندهی مدیریت بحران در شهرستان ها برعهده فرمانداران است و فرمانداران باید بین عناصر خدمات رسان هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند تقسیم کار در این زمینه هستیم، افزود: در صورتی که هر دستگاه متناسب با مسئولیت های خود عمل کند به مرحله بحرانی نمی رسیم و می توانیم با امکانات داخل استان این حوادث را مدیریت کنیم.

رحمتی با تأکید بر فرماندهی واحد در مدیریت بحران ها، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران این اختیار را دارد که علاوه بر وظایف ذاتی، مأموریت هایی را به دستگاه ها واگذار کند و دستگاه ها نیز موظف به انجام این مأموریت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از جنگل ها محدود به مهار آتش سوزی نیست

صیانت از جنگل ها محدود به مهار آتش سوزی نیست