مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-28فناوري

پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان غربی رونمایی شدند


همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور، پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان غربی رونمایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور، پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان غربی رونمایی شد.

قاسم جلیلی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در آیین رونمایی از این پروژه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها با اعتبار 2 هزار و 280میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

وی در ادامه با آخرین وضعیت خدمت اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 464 روستای استان به شبکه پهن باند اینترنت دسترسی دارند.

جلیلی نژاد از رشد پوشش شبکه پهن باند اینترنت در آذربایجان غربی خبر داد و اذعان داشت: توسعه ارتباطات مناطق روستایی در سال های اخیر مورد توجه ویژه ای قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد: 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان از پوشش شبکه اینترنتی برخوردار هستند.

جلیلی نژاد با بیان اینکه 200 کیلومتر نقطع کور شبکه تلفن همراه در جاده های استان داشتیم که در حال حاضر 70 درصد آن اصلاح شده است، اعلام کرد: ضریب نفوذ اپراتورهای تلفن همراه استان 130 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان غربی رونمایی شدند

پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال در آذربایجان غربی رونمایی شدند