مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-28فناوري

شبکه ملی اطلاعات روی ریل ارتقای محتوا


سه پروژه بزرگ در راستای توسعه زیرساخت شبکه ملی ارتباطات و همچنین ارتقای سهم محتوای داخلی بر بستر این شبکه و یک طرح حمایتی از استارت آپ ها افتتاح شد.

- سه پروژه بزرگ در راستای توسعه زیرساخت شبکه ملی ارتباطات و همچنین ارتقای سهم محتوای داخلی بر بستر این شبکه و یک طرح حمایتی از استارت آپ ها افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال امروز (پنجشنبه) با حضور حسن روحانی - رییس جمهوری - و بیش از هزار نفر از فعالان IT از سراسر کشور در جلسه ویدئو کنفرانس، افتتاح شد.

در جلسه امروز برای نخستین بار در کشور بیش از هزار کاربر با کمک یک پلتفرم بومی ارتباطی (ویدئوکیک) بر بستر شبکه ملی اطلاعات شرکت داشتند.

در این جلسه با حضور و دستور رییس جمهوری سه پروژه بزرگ توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات و همچنین ارتقای سهم محتوای داخلی بر بستر این شبکه و یک طرح حمایت از استارت آپ ها افتتاح شد.

افتتاح یکی از بزرگترین دیتاسنترهای ایران نخستین پروژه افتتاح شده، مرکز داده های بزرگ ایرانسل بود.

در راستای تامین زیرساخت های اطلاعاتی مورد نیاز برای ارائه خدمات عمومی در کشور و اجرای تکالیف مندرج در اسناد بالادستی شبکه ملی اطلاعات، شرکت ایرانسل هم راستا با اهداف و برنامه های شبکه ملی اطلاعات و در چارچوب سند معماری و طرح کلان این شبکه نسبت به ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات روی ریل ارتقای محتوا

شبکه ملی اطلاعات روی ریل ارتقای محتوا