مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-28سياسي

گرمابه هوشمند


با رونمایی از وب سایت موزه گرمابه علی قلی آقا که دارای تور مجازی 360 درجه، درگاه صدور بلیت الکترونیکی، بارکدخوان، راهنمای رقومی و همچنین کتاب های مرتبط با موزه است، - ایسنا/اصفهان با رونمایی از وب سایت موزه گرمابه علی قلی آقا که دارای تور مجازی 360 درجه، درگاه صدور بلیت الکترونیکی، بارکدخوان، راهنمای رقومی و همچنین کتاب های مرتبط با موزه است، این گرمابه هوشمند شد.

رضا منجمی، مدیر موزه گرمابه علی قلی آقا در این باره گفت: با توجه به درخواست مخاطبین موزه و به دلیل شیوع ویروس کرونا، وب سایت موزه به گونه ای طراحی شده که به عنوان یک کارت ویزیت و معرفی نامه برای موزه عمل کند و تلاش شده جذابیت هایی داشته باشد که بازدیدکننده ایرانی و خارجی هر بار با رغبت بیشتری از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: تور مجازی 360 درجه به صورت رایگان، درگاه صدور بلیت الکترونیکی و راهنمای رقومی، بهره مندی از آثار هنری، کلیپ ها و کتاب های مرتبط با موزه از جمله قابلیت های این وب سایت است.

منجمی تصریح کرد: درگاه فروش بلیت الکترونیکی به بازدید کننده ایرانی و خارجی امکان پیش خرید بلیت را در هر ساعتی می دهد و در آینده، قیمت و زمان بندی متفاوتی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد به گونه ای که مخاطب در روزهای کم بازدید موزه بتواند بلیت را ارزان تر تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمابه هوشمند

گرمابه هوشمند