مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-28فناوري

استقبال مشترکان مازندرانی از اینترنت تلفن ثابت


معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران گفت: با شیوع ویروس کرونا استقبال مشترکین برای استفاده از اینترنت تلفن ثابت بی سابقه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه مازندران، علی اخضری اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، اهمیت رعایت نکات بهداشتی دوچندان شده است و کماکان در خانه ماندن مهمترین راه مقابله با کرونا به  شمار می رود.

وی افزود: با سخت شدن ارتباط حضوری، تقاضا جهت استفاده از شبکه اینترنت افزایش یافت و حفظ کیفیت خدمات اینترنتی یکی از مهمترین وظایف شرکت مخابرات ایران در این روزهای سخت بوده است.

معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران از استقبال بی سابقه مشترکین جهت استفاده از اینترنت تلفن ثابت خبر داد و تصریح کرد: در ابتدا همکاران ما در واحدهای فروش با حجم بالای مراجعه جهت ثبت نام تلفن ثابت و اینترنت مواجه بودند و از سوی دیگر دستورالعمل های بهداشتی در راستای کاهش نیرو سختی کار را دوچندان کرد، اما با تلاش همه کارکنان توانستیم به این تقاضاها پاسخ دهیم اخضری رفع نقص احتمالی تلفن ثابت و ADSL  را از مهمترین دغدغه های همکاران حوزه نگهداری و سیمبانان پرتلاش برشمرد و خاطرنشان کرد: اعلام این نقص ها توسط مشترکین در سامانه 2020 و 20117 به صورت غیرحضوری ثبت می شود ولی جهت رفع آن، نیاز به حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مشترکان مازندرانی از اینترنت تلفن ثابت

استقبال مشترکان مازندرانی از اینترنت تلفن ثابت