مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-28پزشكي

بعد از سفر 14 روز مراوده نکنید


پس از بازگشت از سفر، 14 روز مراوده های اجتماعی را محدود کنید تا درصورت ناقل بودن، افراد آسیب پذیر را درگیر بیماری نکنید.

- پس از بازگشت از سفر، 14 روز مراوده های اجتماعی را محدود کنید تا درصورت ناقل بودن، افراد آسیب پذیر را درگیر بیماری نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این توصیه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مسافرانی است که با وجود همه گیری ویروس کرونا، همچنان نمی توانند از سفر رفتن صرف نظر کنند.

وزارت بهداشت همچنان از مردم می خواهد سفر غیرضروری نداشته باشند، ولی برنامه ای برای محدود و یا کنترل کردن سفرها وجود ندارد.

طبق نیز در چند روز گذشته روند نزولی را نشان نمی دهد و روزانه حدود دوهزار مبتلا به کووید-19 شناسایی می شوند.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مسافران توصیه می کند: پس از بازگشت از سفر، تا 14 روز مراوده های اجتماعی خود (به ویژه مهمانی) را محدود کنید تا در صورتی که ناقل بدون علامت هستید، افراد آسیب پذیر درگیر بیماری نشوند.

پروتکل های ورود به منزل نیز رعایت شود و تمام لوازم و وسایلی که وارد منزل می شود باید مطابق پروتکل های بهداشتی ضدعفونی شود.

این توصیه ها با عنوان آموزش های عمومی سفر در شرایط کرونا از سوی دفتر مطالعات آموزش گردشگری با همکاری اتاق فکر گردشگری آماده شده که اقداماتی را برای قبل، در حین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از سفر 14 روز مراوده نکنید

بعد از سفر 14 روز مراوده نکنید