مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:552020-05-28سياسي

کمک 21 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان کردستان


مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان از کمک 21 میلیارد ریالی خیرین کردستان به نیازمندان و خانواده های متاثر از کرونا در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدباقر محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع خود، اظهار کرد: آنچه در جمعیت هلال احمر استان انجام شده حاصل تلاش کل مجموعه بوده و اگر کوتاهی وجود دارد به شخص بنده باز می گردد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که برای ما خیلی مهم بود بحث ترفیع جایگاه هلال احمر بود که خوشبختانه این مهم با همت و تلاش همه همکاران این مهم انجام گرفت.

مدیرعامل سابق هلال احمر کردستان تصریح کرد: جایگاه امروز هلال احمر استان کردستان جایگاه بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه سعی کرده ایم بی طرفانه آنچه وظایف ذاتی بوده انجام و خود را از حاشیه های سیاسی دور کنیم، اذعان کرد: افزایش پایگاه ها از وعده هایی بود که در زمان ورود به استان دادیم که این مهم تا حدودی انجام گرفته مشکلاتی در برخی پایگاه های امداد استان داریم که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی اظهار کرد: ورود خیرین به ایجاد زیرساخت ها در حوزه هلال احمر از اقدامات خوبی بوده که سابقه تاریخی در این استان دارد، اما طی سال های گذشته فراموش شده بود که این مهم دوباره احیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 21 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان کردستان

کمک 21 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان کردستان