مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-28پزشكي

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در 10 روز گذشته


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه در 10 روز گذشته، کاهش شدیدی در تعداد مبتلایان جدید داشته ایم و همچنین تا پایان تابستان انتظار موج دیگر شیوع کرونا را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص) ، دومین روز از هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشورهای اسلامی که به صورت مجازی و به همت بنیاد مصطفی(ص) در محل کارخانه نوآوری آزادی در حال برگزاری است.

علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص بیماران کرونا گفت: باعث افتخار من است که در این نشست شرکت می کنم.

فعالیت های ما در مواجه با کرونا براساس زمان بود؛ از زمانی که در کشور چین خبر این بیماری را شنیدیم، در ایران ستادی تشکیل دادیم که وظیفه این گروه بررسی اقدامات اپیدمی در کشور ما بود.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از سی روز از اعلام شیوع این بیماری در چین، ما یک نمونه در ایران کشف کردیم که بعد از آن فعالیت های مختلفی را انجام دادیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین افزود: دو روز بعد از کشف اولین مورد در ایران، دانشگاه و مدارس را تعطیل کرده و بعد از پنج روز همه دانشگاه های کشور را تعطیل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در 10 روز گذشته

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در 10 روز گذشته