مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-28فرهنگي

واکنش محمد یعقوبی به ماجرای فیلم - تئاترها


محمد یعقوبی ابراز امیدواری کرد، ماجرای فیلم - تئاترها به حرکتی بزرگ توسط هنرمندان علیه هرگونه پایمال شدن حقوق شان توسط نهادهای دیگر تبدیل شود.

- محمد یعقوبی ابراز امیدواری کرد، ماجرای فیلم - تئاترها به حرکتی بزرگ توسط هنرمندان علیه هرگونه پایمال شدن حقوق شان توسط نهادهای دیگر تبدیل شود.

پس از ناشر این فیلم - تئاترها، محمد یعقوبی که نسخه تصویری دو نمایش خشکسالی و دروغ و مرد بالشی او در بعضی پلتفرم ها نمایش داده می شود، یادداشتی را در اختیار ایسنا قرار داد.

این کارگردان تئاتر نوشته است: بعد از بروز اختلاف ما با تئاتر باران ، آقای بابک چمن آرا پیامی به همسرم آیدا کیخایی داد که می خواهد فیلم تئاتر آیس لند را منتشر کند و من بی درنگ پیامی با تلگرام برای آقای چمن آرا فرستام و به ایشان متذکر شدم اگر چنین کاری بکند پیگرد قانونی خواهیم کرد، چون در هیچ جای قرارداد ما اشاره ای به اجازه حق انتشار فیلم آن کار موجود نبود.

حالا فکر می کنم خودش هم باید متوجه باشد چه کار عاقلانه ای کرده که از پخش و انتشار آن کار خودداری کرده است ولی در آن پیام از ایشان برای پخش و انتشار نمایش های خشک سالی و دروغ ، شام با دوستان و مرد بالشی گله کردم؛ بنابراین مطلع بوده است که ما حقوقی از فروش آن دریافت نمی کنیم و از ایشان خواستم گزارش فروش خشک سالی و دروغ ، شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمد یعقوبی به ماجرای فیلم - تئاترها

واکنش محمد یعقوبی به ماجرای فیلم - تئاترها