مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-28اقتصادي

جزییات واگذاری بسته 50 میلیونی به استارت آپهای آسیب دیده از کرونا


معاون وزیر ارتباطات جزییات طرح حمایتی استارت آپهای آسیب دیده از کرونا را که امروز 5 شنبه با حضور رییس جمهور رونمایی شد، توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ناظمی در مراسم رونمایی از این طرح حمایتی که با حضور رییس جمهور برگزارشد، گفت: نسبت به سال 92 ، ضریب نفوذ اقتصاد دیجیتال در کشور 4 برابر، ظرفیت شبکه ترافیکی 30 برابر و رشد تعداد اپلیکیشن ها حدود 700 برابر شده است.

این به معنی ایجاد جنبش کارآفرینی و نوآفرینی است.

وی با بیان اینکه حدود 17 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاههای مختلف کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه فناوری اطلاعات فارغ التحصیل و به کار مشغول می شوند، موضوع تامین سهولت کسب و کارها و رفع موانع را از جمله دغدغه های این بخش عنوان کرد و گفت: ما تلاشمان این است که با تامین منابع و رفع محدودیت های این بخش، بتوانیم توشه راهی برای کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کنیم.

ناظمی ادامه داد: امروز برای تک تک شرکت ها یک توشه راه درنظر گرفته ایم که مجموعه ای از خدمات به ارزش حداقل 50 میلیون تومان است و این شرکت ها می توانند بسته به مسیر و نیازهایی که دارند از این بسته حمایتی استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر زیرساخت خدمات ابری که یکی از ابتدایی ترین نیازها است، این شرکت ها به مشاوره حقوقی، استفاده از نرم افزارهای ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری بسته 50 میلیونی به استارت آپهای آسیب دیده از کرونا

جزییات واگذاری بسته 50 میلیونی به استارت آپهای آسیب دیده از کرونا