مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-28حوادث

اختلاف مالی در میدان دام خمین به قتل منجر شد


فردی که روز گذشته به علت اختلاف مالی در میدان دام شهرستان خمین مردی را به قتل رسانده بود، ساعتی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس شهرستان خمین، - ایسنا/مرکزی فردی که روز گذشته به علت اختلاف مالی در میدان دام شهرستان خمین مردی را به قتل رسانده بود، ساعتی پس از وقوع قتل در عملیات کارآگاهان پلیس شهرستان خمین، شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس اعلام پلیس، روز گذشته گزارشی از یک فقره درگیری منجر به جرح فردی در میدان دام شهرستان خمین به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد که دو نفر به علت اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از آنها در این درگیری به قتل رسیده است.

بنابر این گزارش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان خمین ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرانجام پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل در همان روز، مأموران انتظامی موفق شدند در ادامه تحقیقات انجام شده خود، قاتل را که مردی 23 ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی مخفیگاهش، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف مالی در میدان دام خمین به قتل منجر شد

اختلاف مالی در میدان دام خمین به قتل منجر شد