مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-28حوادث

چهارمین مرحله طرح ظفر در اراک اجرا شد


جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای چهارمین مرحله طرح ظفر در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در اجرای این طرح عملیاتی چهار روزه ، 353 نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یوسف سپهوند  در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهارمین مرحله اجرای طرح ظفر در جمع خبرنگاران با بیان جزییات این طرح عملیاتی بیان داشت: طرح ظفر به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی و اثربخش پلیس در پیگیری درخواست های مردمی از سال گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح های عملیاتی با احصاء کارشناسی از مناطق جرم خیز، از توان عملیاتی پلیس در برخورد با جرایمی چون تهیه و توزیع مواد مخدر، سرقت، قاچاق کالا، مزاحمان نوامیس مردم و شرارت ها و دیگر جرایم استفاده و این طرح های عملیاتی در یک برنامه تدوینی در شهرستان های استان اجرا می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: چهارمین مرحله از اجرای طرح ظفر در شهرستان مرکز استان طی چهار روز به مرحله اجرا گذاشته شد و طی این طرح 353 نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد با سرقت به عنوان یکی از محورهای عملیاتی طرح ظفر یاد کرد و ادامه داد: در چهارمین مرحله از اجرای طرح ظفر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرحله طرح ظفر در اراک اجرا شد

چهارمین مرحله طرح ظفر در اراک اجرا شد