مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-28حوادث

تصادف شدید در شهرری یک مصدوم بر جای گذاشت


تصادف شدید صبح امروز یک دستگاه پراید در شهرری منجر به مصدومیت راننده آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، در ساعت 10:02 دقیقه صبح امروز در پی تصادف یک دستگاه خودرو سواری و محبوس شدن راننده در داخل خودرو به آدرس شهرری میدان بسیج مستضعفین، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه رهسپار کرد.

اصغر حاجی محرابی فرمانده آتش نشانان اعزامی با تشریح این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با جدول های حاشیه خیابان برخورد کرده بود که در پی این برخورد راننده خودرو که یک نفر آقای 50ساله بود از ناحیه صورت و قفسه سینه دچار مصدومیت شده و خودرو نیز دچار نشت بنزین شده بود.

وی ادامه داد: لذا آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق اقدام به رفع نشت سوخت خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به خارج کردن شخص محبوس شده از داخل خودرو کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل داده و محل حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف شدید در شهرری یک مصدوم بر جای گذاشت

تصادف شدید در شهرری یک مصدوم بر جای گذاشت