مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-28اقتصادي

عدالت محوری مهمترین نتیجه احداث خط 2 مترو در شیراز است


استاندار فارس عدالت محوری و گسترش خدمات در میان اقشار مختلف جامعه را از جمله نتایج اجرای خط دو قطار شهری شیراز دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح بزرگ و اتصال آن به خط یک، - ایسنا/فارس استاندار فارس عدالت محوری و گسترش خدمات در میان اقشار مختلف جامعه را از جمله نتایج اجرای خط دو قطار شهری شیراز دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح بزرگ و اتصال آن به خط یک، جمعیتی که بیشترین نیاز را به حمل و نقل ارزان و ایمن داشته اند از آن بهره مند می شود.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 8 خرداد در مراسم پایان حفاری تونل و آغاز عملیات ریل گذاری فاز یک خط دو قطار شهری شیراز، گفت: کارهای بزرگ در این شرایط سخت بسیار ارزشمند و در این شرایط انجام یک متر کار عمرانی برابر با ده متر کار در شرایط عادی است.

او با قدردانی از دست اندرکاران اجرایی پروژه قطار شهری شیراز، خاطر نشان کرد: امروز با تمام قوا حامی اجرای این طرح هستیم و در این راستا نیز باید از ظرفیت های مجلس یازدهم نیز به شکلی مطلوب استفاده کنیم.

استاندار فارس تلاش برای برقراری آرامش و همدلی را از اهداف مدیریتی دولت در استان فارس ذکز و اضافه کرد: بیش از 50 درصد از اعتبارات اجرایی این طرح توسط دولت تامین شده و همچنین از محل پرداخت یارانه های حمل و نقل نیز دولت حمایت های فراوانی از آن داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری مهمترین نتیجه احداث خط 2 مترو در شیراز است

عدالت محوری مهمترین نتیجه احداث خط 2 مترو در شیراز است