مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-28سياسي

برگزاری مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در همدان/ توزیع 10 هزار بسته حمایتی


مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع 10 هزار بسته حمایتی در مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در همدان خبر داد و گفت: - علی قره باغی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سال گذشته طبق قولی که داده بودیم 500 مورد جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در استان توزیع شد اظهار کرد: امسال نیز به دنبال توزیع تعدادی جهیزیه بین دیگر نوعروسان نیازمند استان هستیم.

وی با اشاره به رایزنی با تهران برای تحقق این مهم تاکید کرد: پیش بینی ما این است که 400 جهیزیه نیز امسال بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان با اشاره به اینکه طی دو مرحله رزمایش مومنانه برگزار شد و به دنبال این هستیم که مرحله سوم روز 14 خردادماه به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) انجام شود گفت: در حال حاضر دنبال مقدمات اجرای این طرح با تهیه کالاهای مورد نیاز هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی است خاطرنشان کرد: قبل از شروع رزمایش مومنانه 25 هزار و 800 بسته حمایتی توزیع کرده بودیم که با دستور مقام معظم رهبری نیز در قالب رزمایش مومنانه طی دو مرحله اقلامی توزیع شد.

قره باغی با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه یک هزار و 500 بسته توسط سپاه و 26 هزار و 800 بسته توسط ستاد اجرایی اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در همدان/ توزیع 10 هزار بسته حمایتی

برگزاری مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در همدان/ توزیع 10 هزار بسته حمایتی