مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:462020-05-28اقتصادي

سومین کشتی حامل گندم اهدایی هند به افغانستان در چابهار پهلو گرفت


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سومین کشتی حامل محموله گندم اهدایی کشور هندوستان به مردم افغانستان در سال جاری در قالب 250 کانتینر در بندر چابهار پهلو گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: طبق برنامه مدون سومین پارت از محموله 75 هزار تنی گندم ترانزیتی در قالب سری جدید کمک های انسان دوستانه کشور هند به افغانستان از طریق بزرگترین بندر اقیانوسی کشور وارد و عملیات تخلیه آن نیز به پایان رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا در روزهای پایانی فروردین ماه و ابتدای اردیبهشت ماه امسال 2 محموله گندم در مجموع به وزن 15 هزار تن از کشور هندوستان وارد بندر چابهار شد.

به گفته وی، سومین کشتی حامل این محموله نیز روز گذشته با 250 کانتینر 20 فوت با وزن بالغ بر 6 هزار تن وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد و بلافاصله عملیات تخلیه این کالا از کشتی آغاز شد.

آقایی با اشاره به ارسال کامل اولین و دومین محموله گندم اهدایی هند به افغانستان، اضافه کرد: سومین محموله این کمک های بشر دوستانه نیز پس از انجام تشریفات گمرکی از طریق مرز میلک - زرنج به ولایات هرات، قندهار، بغلان، کابل و بلخ منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کشتی حامل گندم اهدایی هند به افغانستان در چابهار پهلو گرفت

سومین کشتی حامل گندم اهدایی هند به افغانستان در چابهار پهلو گرفت