مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:462020-05-28سياسي

ساماندهی وتوسعه فضاهای فرهنگی تبریز/تهیه طرح مختص به بافت فرهنگی


جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی طرح پیشنهادی ساماندهی و توسعه فضاهای فرهنگی شهر تبریز از سوی مؤسسه فرهنگی کمک جهت توسعه فرهنگ و هنر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز در ابتدای این جلسه نماینده این مؤسسه در خصوص طرح پیشنهادی این مؤسسه گزارشی ارائه کرد.

در ادامه سعید نیکوخصلت عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اطلاعات آماری ارائه شده گفت: این آمار در عین عالی بودن بسیار تکان دهنده و ناراحت کننده است.

در برخی مواقع بهترین حرکت، همان حرکت نکردن است.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: چرا که در برخی موارد تصمیمات بسیار آسیب زا بوده و جبران ناپذیر می شود.

نیکوخصلت با اشاره به تغییرات ایجاد شده در شهر تبریز طی صد سال گذشته گفت: تبریز بنا بر دلایل نامشخصی در طی صد سال گذشته دستخوش برخی تغییرات شده و برخی دسترسی ها برای در دست گرفتن شهر از میان رفته است.

وی تاکید کرد: علاقمندیم که مفاهیم به صورت کلی تر ارائه شده و به نوعی طرح مختص بافت شهر تبریز باشد.

نیکوخصلت اظهار داشت: ما ترس از این داریم که مدل های ارائه شده با بافت فرهنگی تبریز که قدمت بسیاری دارد همخوانی نداشته باشد دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز شهری است که اسامی برخی محلات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وتوسعه فضاهای فرهنگی تبریز/تهیه طرح مختص به بافت فرهنگی

ساماندهی وتوسعه فضاهای فرهنگی تبریز/تهیه طرح مختص به بافت فرهنگی