مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:462020-05-28سياسي

ضرورت توجه به طرح های بومی و ابتکاری جوانان در هلال احمر


سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار توجه سازمان جوانان هلال احمر به طرح های بومی استان ها شد و گفت: توزیع امکانات بر اساس قابلیت ها، - توانمندی ها و محرومیت های هر استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی صبح پنج شنبه در نشست صمیمی رییس سازمان جوانان هلال احمر با دبیران کانون های جوانان استان بیان کرد: خراسان جنوبی دارای جوانان و مردمانی سخت کوش بوده که با کمترین ادعا، بیشترین تلاش ها را برای رفع مشکلات استان دارند.

وی با اشاره به تلاش بی شائبه مرزنشینان خراسان جنوبی بیان کرد: امنیت کنونی استان و کشور را مدیون فداکاری این قشر غیور و وطن دوست هستیم.

رضایی با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان اظهار کرد: فرهنگ و تمدن غنی مردم و تلاش نیروهای نظامی باعث شده که خراسان جنوبی یکی از امن ترین مناطق در کشور باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به محرومیت ها و شرایط خاص در استان، می طلبد دیدگاه مدیران کشوری به خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان ها متفاوت باشد.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: پدر پنج علم دنیا در این استان رشد کرده اند و نسبت به جمعیت، بالاترین درصد دانشجو در کشور را دارا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به طرح های بومی و ابتکاری جوانان در هلال احمر

ضرورت توجه به طرح های بومی و ابتکاری جوانان در هلال احمر