مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-28بين الملل

سازمان ملل: لیبی نیازمند صلح است نه سلاح های بیشتر


سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی نسبت به اخبار وارده از لیبی درباره سرازیر شدن انبوه سلاح، تجهیزات و مزدوران برای پشتیبانی از دو طرف درگیری در این کشور، - سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی نسبت به اخبار وارده از لیبی درباره"سرازیر شدن انبوه سلاح، تجهیزات و مزدوران" برای پشتیبانی از دو طرف درگیری در این کشور، از کشورها خواست به ممنوعیت اعمالی سازمان ملل در زمینه ارسال سلاح به کشورهای درگیر جنگ داخلی ویرانگر احترام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: ما با نگرانی بسیار گزارش های اخیر درباره سرازیر شدن انبوه سلاح، مهمات و مزدوران برای حمایت از دو طرف درگیری در لیبی را دنبال می کنیم.

وی نسبت به هرگونه ارسال سلاح، مهمات یا اعزام مزدوران به لیبی هشدار داد و این امر را نقض آشکار ممنوعیت های سازمان ملل برای ارسال سلاح به لیبی از سال 2011 دانست.

دوجاریک گفت: ما از همه طرف های جامعه جهانی می خواهیم که به ممنوعیت سلاح که از سوی سازمان ملل وضع شده احترام گذاشته و آن را کامل اجرا کنند.

سخنگوی سازمان ملل عنوان داشت، اطلاعات وارده درباره نقض های این ممنوعیت طی هفته های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است بطوریکه گزارش هایی از عملیات انتقال سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: لیبی نیازمند صلح است نه سلاح های بیشتر

سازمان ملل: لیبی نیازمند صلح است نه سلاح های بیشتر