مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-28اجتماعي

توسعه بستر آموزش دیجیتال در کنار تکالیف مهارت محور؛ نیاز مدارس عشایری


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح ها و تکالیف مهارت محور در مدرسه عشایری استان تضمین کننده ایجاد جهش علم و محتوای علمی در میان دانش آموزان مناطق عشایرنشین می شود.

- توسعه بستر آموزش دیجیتال در کنار تکالیف مهارت محور؛ نیاز مدارس عشایری ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح ها و تکالیف مهارت محور در مدرسه عشایری استان تضمین کننده ایجاد جهش علم و محتوای علمی در میان دانش آموزان مناطق عشایرنشین می شود.

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه 8 خرداد در بازدید از مدارس عشایری منطقه دستگردان طبس اظهار کرد: تهدید ویروس کرونا، فرصتی برای توسعه بستر آموزش دیجیتال و آشنایی با نقاط قوت و ضعف زیرساخت ها در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق عشایری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: معلمان عشایری از فرصت پیش آمده برای آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی به دانش آموزان عشایری به خوبی استفاده کرده و اجازه نداند ویروس کرونا فرایند تعلیم و تربیت را به تعطیلی بکشاند.

وی تصریح کرد: اجرایی کردن یادگیری معکوس با استفاده از زیرساخت های فضای مجازی، پیام رسان های داخلی، استفاده از سیستم های پیامک و تهیه، تولید و توزیع جزوات آموزشی و دریافت بازخورد این فعالیت ها توسط مدیران، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بستر آموزش دیجیتال در کنار تکالیف مهارت محور؛ نیاز مدارس عشایری

توسعه بستر آموزش دیجیتال در کنار تکالیف مهارت محور؛ نیاز مدارس عشایری