مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 16:402020-05-27سياسي

لزوم تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی


مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و بهره گیری از آن، گفت: تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری و ارتقای زیرساخت های سخت افزاری این حوزه در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کرم الهی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کارکنان حوزه هنری لرستان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن بر زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: به دنبال تأثیرات و پیامدهای ناشی از این بحران، فضای مجازی و رسانه در سراسر دنیا به یکی از جنبه های مهم زندگی بشر تبدیل شده است.

تولیدات فرهنگی و هنری در بستر فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد وی تصریح کرد: به نظر می رسد در این شرایط دستگاه های متولی فرهنگ و هنر از جمله حوزه هنری انقلاب اسلامی می توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی-هنری برای کمک به جامعه برای برون رفت از این بحران نقش بسزایی در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی ایفا کند.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، با اشاره به اینکه دقت روز افزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه های فرهنگی هنری یکی از مهمترین مسائل است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان های خود به موضوع فضای مجازی تاکید داشته که این امر به نوعی بیان گر اهمیت و ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی

لزوم تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی