مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 15:352020-05-27سياسي

پیشنهاد افزایش ساعت فعالیت پاساژها و بازگشایی مساجد به ستاد ملی کرونا


وزیر کشور از پیشنهاد بازگشایی همه مساجد کشور برای برگزاری نماز جماعت، افزایش فعالیت پاساژها و مراکز تجاری به ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: باید بتوانیم با کرونا همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان بیستمین نشست کمیته اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاهها و وزارتخانه های مختلف برگزار شد،  اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد اما این تصمیمات، در صورت تصویب در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قابل اجرا است.

وی مساله اجرای طرح ترافیک در کلانشهر تهران را یکی از مهمترین محورهای نشست امروز کمیته اجتماعی و انتظامی بیان کرد و اظهارداشت: در مورد طرح ترافیک، دو دیدگاه مطرح است.

نظر اول این است که طرح ترافیک باید اجرا شود زیرا عدم اجرای آن، باعث افزایش ترافیک در مناطق مرکزی شهر، اختلال در تردد خودروها، افزایش آلودگی هوا، بالارفتن میزان سفرهای غیرضروری، ایجاد بی نظمی در سطح شهر و مشکلات دیگر می شود و این وضعیت و ازدحام جمعیت به نوبه خود می تواند موجب شیوع بیماری کرونا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش ساعت فعالیت پاساژها و بازگشایی مساجد به ستاد ملی کرونا

پیشنهاد افزایش ساعت فعالیت پاساژها و بازگشایی مساجد به ستاد ملی کرونا