مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:352020-05-27اقتصادي

بازدید هدفمند مدیران اجرایی و قضایی از واحدهای تولیدی در دستور کار باشد


در سال جهش تولید، باید قبل از ایجاد چالش برای واحدهای تولیدی و صنعتی، اقدام به شناسایی مشکلات کرد و برای حل و فصل این مشکلات برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس جدید دادگستری استان یزد اظهار داشت: باید با شناسایی مشکلات و چالش های بر سر راه تولید، اقدام به هموار سازی مسیر رونق و جهش تولید کرد که در این مسیر می توان از ظرفیت و جایگاه حمایت قضایی و حقوقی ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان نیز بهره گرفت.

وی عنوان کرد: مقام های قضایی و اجرایی می توانند در یک تعامل سازنده و اثرگذار، ضمن کمک و یاری برای حل مشکلات عرصه تولید برای تکمیل ظرفیت تولید واحدهایی که کمتر از طرفیت اسمی تولید دارند یا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و همچنین ظرفیت خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز گام های اساسی بردارند.

رییس کل دادگستری استان یزد، فعال کردن کمیسیون کارگری در شهرستان را خواستار شد و بیان داشت: در شهرهای صنعتی که جمعیت کارگری زیادی دارند باید کمیسیون کارگری فعال باشد تا مشکلات آنان و دغدغه های این قشر زحمت کش در یک مسیر صحیح رصد شده و سامان دهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هدفمند مدیران اجرایی و قضایی از واحدهای تولیدی در دستور کار باشد

بازدید هدفمند مدیران اجرایی و قضایی از واحدهای تولیدی در دستور کار باشد