مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-27سياسي

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در استان ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: تا کنون 42 هزار بسته معیشتی در استان ایلام به لرزش 126 میلیارد ریال توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام در حاشیه مراسم توزیع بسته های کمک مومنانه گفت: مرحله سوم و پایانی رزمایش کمک مومنانه سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام با توزیع 17 هزار بسته معیشتی دیگر در سطح استان و در بین افراد نیازمند آغاز شد.

وی افزود: این بسته ها با حفظ شان و کرامت انسانی در بین نیازمندان و افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیر به واسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، در هفته جاری در سراسر استان توزیع می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) ادامه داد: تاکنون 42 هزار بسته معیشتی در استان ایلام به ارزش 126 میلیارد ریال توزیع شده است.

شاکرمی گفت: امیدواریم با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم.

وی گفت: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در استان ایلام

توزیع 42 هزار بسته معیشتی در استان ایلام