مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-27سياسي

شخصیت و اندیشه های امام خمینی برای نسل جوان تبیین شود


شخصیت و اندیشه، صداقت راهبردی، تکیه بر خواست مردم، اصرار بر مصالح نظام از ویژگی های بارز امام (ره) بود که باید برای نسل جوان تبیین شود.

- رودسر- فرماندار رودسر تأکید کرد: شخصیت و اندیشه، صداقت راهبردی، تکیه بر خواست مردم، اصرار بر مصالح نظام از ویژگی های بارز امام (ره) بود که باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسماعیل پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ایام بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) در واقع فرصتی مناسب برای بازخوانی اندیشه های و بهره گیری از مدل حکومتی ایشان در استمرار انقلاب اسلامی است وی ثبات شخصیت و اندیشه، صداقت راهبردی، تکیه بر خواست مردم، اصرار بر مصالح نظام و تاسی از ائمه اطهار (ع) را از ویژگی های بارز امام (ره) دانست و تصریح کرد: ترویج و تبیین این ویژگی ها به نسل جدید امری ضروری است و باید در کلیه برنامه های فرهنگی امسال مد نظر قرار گیرد.

اسماعیل پور در ادامه با بیان اینکه یکی از معیارهای ارزیابی مدیران همکاری در برنامه های فرهنگی شهرستان است، گفت: شهرداران و بخشداران نسبت به فضا سازی محیطی مناسب با ایام ارتحال امام اهتمام ویژه ای داشته و اقدامات لازم را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت و اندیشه های امام خمینی برای نسل جوان تبیین شود

شخصیت و اندیشه های امام خمینی برای نسل جوان تبیین شود