مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:402020-05-27دانش

«سند ملی نانو» در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: «سند ملی نانو» در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی و نهایی می شود و پس از آن در دستور جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می گیرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند ملی نانو در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی و نهایی می شود و پس از آن در دستور جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در جلسه 131 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که با دستور جلسه بررسی گزارش وضعیت فناوری نانو در ایران توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همراه بود، بر لزوم ایجاد پیوند بین نانو و جهش تولید تاکید کرد.

وی یکپارچگی توسعه و پیشرفت را از مزیت های ستاد نانو دانست و گفت: در واقع بدین معناست که ستاد نانو علاوه بر موفقیت در ثبت مقالات و اختراعات (پتنت) حوزه نانو، در اجرایی شدن سند نانو و فرهنگ سازی حوزه آموزش و پرورش نیز موفق عمل کرده است.

عاملی به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و ادامه داد: تحقق جهش تولید منجر به افزایش ارزش افزوده و سرعت پیشرفت کشور می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تأکید معظم له بر اینکه عنوان سال ها صرفاً برای همان سال نیست و در واقع آغاز مسیری برای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سند ملی نانو» در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی می شود

«سند ملی نانو» در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی می شود