مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-27حوادث

کشف 15 جوجه پرنده شکاری ظرف یک هفته در خراسان رضوی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف 15 جوجه پرنده شکاری از متخلفان شکار و صید در استان طی یک هفته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در سه شهرستان  موفق به کشف و ضبط 15 پرنده شکاری ارزشمند  شدند.

وی گفت: مأموران یگان در شهرستان بجستان پس از چند روز پایش و رصد اطلاعاتی، موفق به کشف 9 جوجه دلیجه از پرندگان ارزشمند شکاری با همکاری پلیس اطلاعات از منزل یک متخلف شکار و صید دراین شهرستان شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط نامناسب نگهداری این پرندگان وحشی در منزل، یک بهله دلیجه  از این گروه تلف شده بود گفت:متخلفین که به قصد فروش این جوجه ها در شهرهای جنوبی کشور نسبت به زنده گیری و نگهداری غیر مجاز این پرندگان اقدام می کردند با اقدام به موقع ماموران یگان تحویل قانون شدند.

همتی افزود: شش بهله عقاب نیز طی هفته اخیر از متخلفان و قاچاقچیان پرندگان شکاری در شهرستان های سبزوار و تربت حیدریه کشف و ضبط شده است که چهار بهله آن نابالغ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق ماده 10 قانون شکار و صید حمل عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی، زنده، کشته و یا اجزای آن بدون کسب پروانه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 جوجه پرنده شکاری ظرف یک هفته در خراسان رضوی

کشف 15 جوجه پرنده شکاری ظرف یک هفته در خراسان رضوی