مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-27اقتصادي

7 میلیارد تومان اعتبار صرف ساختمان انتقال خون شاهرود شد


مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ساختمان جدید انتقال خون شاهرود بااعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته و تحویل وزارت بهداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر عمیدی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید انتقال خون شاهرود با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و همچنین مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور، ضمن بیان اینکه ساختمان قدیم انتقال خون شاهرود 9 سال پیش تخریب و مقرر شد بر روی آن بنایی جدید ساخته شود، تأکید کرد: این بنا در زمینی به وسعت یک هزار و 850 مترمربع ساخته شده است.

وی افزود: تا سال 94 تخریب ساختمان قدیمی، تقویت زیرساخت برای ساخت ساختمان جدید و … بالغ بر سه میلیارد تومان هزینه داشته است، بیان کرد: چهار میلیارد و 145 میلیون تومان نیز صرف احداث ساختمان جدید انتقال خون شاهرود شده است تا مجموعاً این ساختمان شاهد اختصاص بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بابیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی مطالبات فراوان و همچنین پیگیری های مکرری برای ساخت این بنای جدید داشتند، ابراز کرد: تا سال 96 این ساختمان توسط اداره کل شهرسازی و ازآن پس توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان تکمیل و ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد تومان اعتبار صرف ساختمان انتقال خون شاهرود شد

7 میلیارد تومان اعتبار صرف ساختمان انتقال خون شاهرود شد