مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-27پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان: «کرونا» در کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت


حالا سه ماهی از شیوع کرونا در کشور می گذرد سه ماهی که توام با نگرانی و استرس و فشارهای اقتصادی بوده، اما حالا خبر می رسد که علی رغم همه تلاش های این سه ماهه برای کنترل بیماری، - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان: کرونا در کرمانشاه در وضعیت "هشدار" قرار گرفت ایسنا/کرمانشاه حالا سه ماهی از شیوع کرونا در کشور می گذرد سه ماهی که توام با نگرانی و استرس و فشارهای اقتصادی بوده، اما حالا خبر می رسد که علی رغم همه تلاش های این سه ماهه برای کنترل بیماری، کرونا در کرمانشاه به وضعیت هشدار رسیده است.

کرونا در کرمانشاه تا همین 10 روز پیش به دلیل مراقبت خوب مردم روند کنترل شده داشت و حتی آمار فوتی ها و بستری ها هم سیر نزولی خود را آغاز کرده بود، اما از همین روزها بود که به دلیل بی خیالی دوباره مردم مجددا سیر صعودی مبتلایان در استان آغاز شد و کار به جایی رسیده که امروز استان در وضعیت هشدار قرار گرفته است، هشداری که می تواند در روزهای آینده طغیان کرونا را به دنبال داشته باشد.

بی خیالی مردم و سرد شدن آنها نسبت به رعایت نکات بهداشتی عامل اصلی این وضعیت است.

وضعیتی که ادامه آن می تواند به تعطیلی دوباره اصناف و ادارات منجر شود و این یعنی برگشت سر خانه اول! نگرانی از وضعیت کرونا در استان به حدی رسیده که رییس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز نشست خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان: «کرونا» در کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان: «کرونا» در کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت