مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:082020-05-27سياسي

روایت روحانی از مخالفت امام خمینی (س) با تعویق انتخابات مجلس دوم


در مجلس اول عده ای بودند که اصرار داشتند که باید به این اصل قانون اساسی عمل شود و دولت و مجلس تصویب کنند که انتخابات مجلس دوم تا پایان جنگ به تأخیر بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور، وظیفه دولت و مجلس را در شرایط سخت و ویژه کنونی، تلاش مشترک برای حل مشکلات فراوان مردم بویژه در حوزه اقتصادی برشمرد و خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم تاکید کرد که امید مردم، حل مشکلاتشان از سوی دولت و مجلس است و ما باید در کنار هم و با همکاری و یاری یکدیگر، این امید را محقق کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تبریک مجدد ایام عید سعید فطر به ملت ایران، گفت: نمایندگان مجلس از هر جناح و تفکر سیاسی که باشند به خوبی می دانند که امروز کشور در چه شرایطی قرار دارد و وظیفه ما به عنوان دولت این است که با مجلس برای حل مشکلات مردم در کنار هم باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه قضاوت کردن نسبت به مجلس پیش از آنکه چند ماه از کار مجلس بگذرد، یک پیش داوری غیردقیق است، اظهارداشت: مدل انتخابات در کشور به گونه ای است که ما تقریباً دائم الانتخابات هستیم و همواره با انتخابات گوناگون مواجه ایم که این مقداری کار را سخت کرده و جناح ها و احزاب ناچار به رقابت هستند که اگر این رقابت سالم باشد خود ثبات و استواری حاکمیت و جامعه را تحت تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روحانی از مخالفت امام خمینی (س) با تعویق انتخابات مجلس دوم

روایت روحانی از مخالفت امام خمینی (س) با تعویق انتخابات مجلس دوم