مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27دانش

همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان


دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان را برگزار می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان را برگزار می کند.

دکتر علی اصغر یساقی در خصوص برگزاری همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان، اظهار کرد: برگزاری این همایش از خرداد به شهریور ماه امسال تغییر یافت و مهلت ارسال مقاله نیز تا 25 مرداد ماه 99 تمدید شد.

وی افزود: نظر به شرایط جدید کاری و فرصت ایجاد شده برای رشد و ارتقاء علمی فرهنگی مسئولان حوزه فرهنگی دانشجویی واحدها و نیز لزوم توسعه فعالیت‎های فرهنگی مجازی و بهره مندی بیشتر از ایام تابستان پیشنهاد می شود هریک از معاونان، مدیران، رؤسای دفاترفرهنگ اسلامی وکارشناسان فرهنگی و قرآن و عترت و و ائمه جماعات به عنوان بخشی از وظایف جاری نسبت به تهیه مقاله دریکی از محورهای همایش به صورت فردی یا گروهی اقدام کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: میزان عملکرد همکاران واحدها و استانها دراین حرکت علمی فراگیر بررسی و با داوری علمی فرهنگی آثار نسبت به قدردانی از همکاران واستانهای برگزیده به نحو مناسب و شایسته اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان

همایش ملی مجازی دعا وتعالی انسان