مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27سياسي

توکلی خطاب به روحانی: برای نجات کشور پیروی ازسیاست های لیبرالیستی را کناربگذارید


احمدتوکلی در نامه ای خطاب به رییس جمهور با اشاره به عقب نشینی صندوق بین المللی پول از سیاستهای لیبرالیستی در دوران کرونا، درخواست کرد تقلید از سیاست های کهنه و فاجعه بار را کنار بگذارد و بطور فعالانه و موثر از اقشار ضعیف و واحدهای تولیدی تحت فشار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمدتوکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به رییس جمهور با اشاره به عقب نشینی صندوق بین المللی پول از سیاست های لیبرالیستی در دوران کرونا، درخواست کرد تقلید از سیاست های کهنه و فاجعه بار را کنار بگذارد و بطور فعالانه و موثر از اقشار ضعیف و واحدهای تولیدی تحت فشار، حمایت کند.

متن کامل این نامه  بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند جناب آقای روحانی رییس محترم جمهور؛ سلام علیکم  شرایط سخت و بی نظیری است.

ماجرای کوید-19 فاجعه¬ای بین المللی در عرصه سلامت است با ابعادی بی سابقه.

چه کسی تصور می کرد جهان به بلایی دچار شود که راه مبارزه با آن، زندانی شدن داوطلبانه یا اجباری چند میلیارد انسانی باشد که نمی دانند کی رهایی می یابند! ویروس و ساختار آن چندان شناخته شده نیست و کشف و ساخت واکسن و داروی آن نیز زمان بر است.

شیوع سریع این ویروس همه کشورها را گرفتار شوک سلامت و شوک اقتصادی مخرب که نه دقیقاً طبیعتشان روشن است و نه مدت دوام آنها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی خطاب به روحانی: برای نجات کشور پیروی ازسیاست های لیبرالیستی را کناربگذارید

توکلی خطاب به روحانی: برای نجات کشور پیروی ازسیاست های لیبرالیستی را کناربگذارید