مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-27سياسي

وضعیت هیچ شهرستانی در استان اصفهان قرمز نیست/ بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد


در خصوص بیماری کرونا، در حال حاضر هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان های ما در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند ولی این به معنای پایداری شرایط نیست و چه بسا این امور به واسطه عملکرد مسؤولان یا رفتارهای مردم به سمت بهتر یا بدتر شدن سوق پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز سه شنبه در حاشیه سی و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: سیر نزولی کرونا به منزله پایان کرونا نیست و مردم باید مراقب باشند و مسؤولان بهداشت و درمان نیز نظارت های لازم را در این زمینه اعمال کنند.

استاندار اصفهان افزود: در خصوص بیماری کرونا، در حال حاضر هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان های ما در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند ولی این به معنای پایداری شرایط نیست و چه بسا این امور به واسطه عملکرد مسؤولان یا رفتارهای مردم به سمت بهتر یا بدتر شدن سوق پیدا کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز قرار شد فرمانداران و مدیران شبکه های بهداشت شهرستان ها بر روند نظارت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان نیز در صورت نیاز به هماهنگی بین بخشی از طریق استانداری این کار را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هیچ شهرستانی در استان اصفهان قرمز نیست/ بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد

وضعیت هیچ شهرستانی در استان اصفهان قرمز نیست/ بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد