مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:262020-05-27سياسي

خصوصی سازی باید دارای پیوست اجتماعی باشد/ آماری از خشونت کلامی در اختیار نیست


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی می گوید: در بحث خصوصی سازی بسیاری از موارد فاقد پیوست اجتماعی است که همین موضوع می تواند در آینده چالش هایی را رقم بزند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی با مدیریت و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار یک ساعته محسن خیرمند سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی از بخش های مختلف خبرگزاری بازدید و با ریحانه جلالی مدیریت و خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

تشریح برنامه های این معاونت در حوزه آسیب های اجتماعی، اشاره به اولویت های سال جاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم، اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین، اشاره به بحث خصوصی سازی و .

محورهای این گفت وگو بود که در ادامه می خوانید.

فارس: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی سیاست معاونت پیشگیری استان چیست؟ خیرمند: با توجه به موازی کاری هایی که در حوزه برخورد با آسیب های اجتماعی در جامعه وجود داشت، سال گذشته طرحی با حضور رییس کل دادگستری و استاندار مرکزی در استان کلید زده شد که تا حد امکان از موازی کاری دستگاه ها کاسته و طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی باید دارای پیوست اجتماعی باشد/ آماری از خشونت کلامی در اختیار نیست

خصوصی سازی باید دارای پیوست اجتماعی باشد/ آماری از خشونت کلامی در اختیار نیست