مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-27فرهنگي

جی کی رولینگ کتاب کودکان جدید منتشر می کند/ کتابی رایگان برای همه


خالق «هری پاتر» اعلام کرد کتابی را که سال ها پیش برای فرزندانش نوشته بود، حالا به صورت آنلاین و رایگان در اختیار همه قرار می دهد.

- خالق هری پاتر اعلام کرد کتابی را که سال ها پیش برای فرزندانش نوشته بود، حالا به صورت آنلاین و رایگان در اختیار همه قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جی کی رولینگ نویسنده مجموعه کتاب های هری پاتر اعلام کرد قصد دارد یک کتاب کودکان جدید به نام ایکابوگ منتشر کند.

این نخستین رمان او برای خوانندگان جوان است که داستان آن در مدرسه جادوگری و ساحرگی هاگوارتز اتفاق نمی افتد.

دو فصل اول این داستان خیالی به صورت رایگان و آنلاین در حال حاضر در دسترس مخاطبان قرار گرفته و هر روز فصل های دیگری بین روزهای بیست وششم مه و دهم جولای منتشر می شود.

کل کتاب در نوامبر در دسترس خواهد بود.

رولینگ نوشتن ایکابوگ را بیش از یک دهه پیش و در حالیکه هنوز مشغول کار کردن روی هری پاتر بود آغاز کرد اما فقط آن را برای کودکان خود نگه داشته بود.

با استناد به وبسایت رولینگ، کتاب برای کودکان بین سنین 7 تا 9 سال نوشته شده تا خودشان بتوانند آن را بخوانند یا والدین کتاب را برای شان بلند بخوانند.

رولینگ در وبسایتش گفت: هفته گذشته سر شام ناگهان این ایده به ذهنم رسید که ایکابوگ را از اتاق زیرشیروانی بیرون بیاورم و رایگان آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جی کی رولینگ کتاب کودکان جدید منتشر می کند/ کتابی رایگان برای همه

جی کی رولینگ کتاب کودکان جدید منتشر می کند/ کتابی رایگان برای همه