مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-27دانش

برای بازگشایی دانشگاه ها باید کارشناسی شده عمل کرد


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه باید درباره بازگشایی دانشگاه ها کارشناسی شده و دقیق عمل کرد، گفت: نمی توان دانشگاه را بازگشایی کرد، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه باید درباره بازگشایی دانشگاه ها کارشناسی شده و دقیق عمل کرد، گفت: نمی توان دانشگاه را بازگشایی کرد، چند دانشجو را در یک اتاق اسکان داد و در عین حال فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد.

غلامحسین خواجه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد، اظهار کرد: در خصوص بازگشایی دانشگاه ها در 17 خرداد رسما به ما ابلاغی نشده است اما در حال بررسی راهکارهای مختلف در شرایط کنونی هستیم.

وی ادامه داد: هفته آینده جلسه هیات رییسه دانشگاه برگزار می شود و در آن جلسه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

تا این لحظه در حال بررسی راه های متفاوت از دانشکده های مختلف دانشگاه هستیم تا نهایتا پیشنهادات را در هیات رییسه بررسی و به جمع بندی نهایی برسیم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص ظرفیت خوابگاه ها برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گفت: در خوابگاه ها در هر اتاق ممکن است 6 یا 5 دانشجو با هم ساکن باشند؛ در این صورت چگونه می توانیم فاصله اجتماعی را رعایت کنیم؟ و اگر بخواهیم یک اتاق در اختیار هر دانشجو قرار دهیم، امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگشایی دانشگاه ها باید کارشناسی شده عمل کرد

برای بازگشایی دانشگاه ها باید کارشناسی شده عمل کرد