مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-27بين الملل

هشدار سازمان حقوق کودکان نسبت به تاثیر بحران کرونا بر کودکان


سازمان غیردولتی حقوق کودکان که مقر آن در آمستردام است هشدار داد: حقوق کودکان در سراسر جهان از پیامدهای ناشی از بحران کووید 19 به شدت تاثیر می پذیرد به ویژه پیامدهای اقتصادی این بحران که شمار فزاینده ای از کودکان را در معرض خطرات ناشی از پدیده هایی چون .

- سازمان غیردولتی حقوق کودکان که مقر آن در آمستردام است هشدار داد: حقوق کودکان در سراسر جهان از پیامدهای ناشی از بحران کووید 19 به شدت تاثیر می پذیرد به ویژه پیامدهای اقتصادی این بحران که شمار فزاینده ای از کودکان را در معرض خطرات ناشی از پدیده هایی چون کودکان کار و کودک همسری قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان (KidsRights) در بیانیه ای آورده است که پیامدهای پاندمیک و تدابیر به اجرا درآمده از سوی دولت ها برای متوقف کردن شیوع کرونا، تاثیر فاجعه آمیزی بر زندگی بسیار از کودکان گذاشته است.

در این بیانیه به نقل از مارک دویار ، رییس این سازمان آمده است: این بحران، تاثیرات مثبت سال ها پیشرفت در مسیر تامین رفاه کودکان را از میان برد.

در ادامه این بیانیه، هشدار داده شده که بستن مدارس، عملا کودکان را در وضعیت بسیار شکننده قرار داده به ویژه که بسیاری از آنها وادار به ورود به بازار کار یا مجبور به تن دادن به کودک همسری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان حقوق کودکان نسبت به تاثیر بحران کرونا بر کودکان

هشدار سازمان حقوق کودکان نسبت به تاثیر بحران کرونا بر کودکان