مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-27بين الملل

دیده بان حقوق بشر سوریه: اردوغان با داعش و القاعده ارتباط مستقیم دارد


دیده بان حقوق بشر سوریه فاش کرد که ترکیه از چند ماه قبل هزاران تروریست داعش و القاعده را به لیبی انتقال داده تا آنها در کنار دولت وفاق ملی علیه نیروهای خلیفه حفتر بجنگند.

- دیده بان حقوق بشر سوریه فاش کرد که ترکیه از چند ماه قبل هزاران تروریست داعش و القاعده را به لیبی انتقال داده تا آنها در کنار دولت وفاق ملی علیه نیروهای خلیفه حفتر بجنگند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامی عبدالرحمن، مدیر مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه در مصاحبه با پایگاه الحره گفت: ما اطلاعات موثقی داریم که نشان می دهد رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه نیروهای سوری سابق از القاعده و داعش را به لیبی اعزام می کند.

این عملیات انتقال در اکتبر گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

عبدالرحمن درخصوص تعداد تروریست هایی که توسط ترکیه از ادلب به لیبی تا به الان انتقال داده شده اند گفت که تعداد آنها حدود 9 هزار نیرو است.

در میان آنها، ده ها نیرو هستند که برای دیده بان حقوق بشر شناخته شده هستند، آنها در کنار داعش می جنگیدند، سپس به حومه شمالی حلب فرار کردند و در حال حاضر قطعاً در لیبی هستند .

وی عنوان داشت: این مساله فقط محدود به نیروهای تروریست سوری نیست، بلکه عناصر غیر سوری نیز هستند که قبلا کنار گروه های تندرو در سوریه می جنگیدند و حالا به لیبی منتقل شده اند و اکثر آنها دارای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر سوریه: اردوغان با داعش و القاعده ارتباط مستقیم دارد

دیده بان حقوق بشر سوریه: اردوغان با داعش و القاعده ارتباط مستقیم دارد