مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-27سياسي

گزارش کامل ایسنا از مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم


مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و علی لاریجانی برگزار شد که اخبار مربوط به این مراسم را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گفت: معاونت قوانین مجلس با بررسی اسناد و مدارک موجود و اعتبارنامه های منتخبان مجلس دو تن از مسن ترین و دو تن از جوان ترین نمایندگان را مشخص کرد که اینک در اجرای ماده 10 قانون آیین نامه داخلی مجلس اسامی آنها را به عنوان هیات رییسه مجلس یازدهم اعلام می کنم تا نسبت به اجرای وظایف شش گانه مذکور طبق ماده 11 قانون آیین نامه داخلی عمل کنند.

مجلس با نمایندگان کارشناس، فعال و پاکدست در رأس امور خواهد بود متن پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی قرائت شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام، یکی از الزامات در رأس امور بودن مجلس را حضور نمایندگان فعال، منظم، پاکدست، امانتدار و دارای شناخت از شرایط و اولویتهای کشور دانستند.

همچنین غلامرضا نوری، معاون اجرایی مجلس ضمن ارائه گزارش بخش اجرایی مجلس شورای اسلامی در 10 دوره گذشته تاکید کرد که معاونت اجرایی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا منتخبین مردم بدون دغدغه ای به برآورد انتظارات مردم بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل ایسنا از مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم

گزارش کامل ایسنا از مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم