مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-27فرهنگي

آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی تورنادو در دیجیتون


در این روزهای خانه نشینی که امکان استفاده از سینما مانند گذشته برای مان مهیا نیست، سرویس دیجیتون با اکران آنلاین فیلم سینمایی تورنادو امکان تماشای فیلم، - انیمیشن و کارتون را همانند گذشته برای طرفداران و علاقه مندان فیلم و هنر تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجیتون ، این مجموعه امکانی را فراهم کرده تا علاقه مندان بدون محدودیت از داخل خانه، جدیدترین فیلم های کودک سینمای ایران را تماشا کنند و برای تماشای فیلم مورد علاقه خود نگران تعطیلی سینماها در این روزها نباشند.

اکران آنلاین فیلم تورنادو فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی سید جواد هاشمی که قبل از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود و به دلیل تعطیلی سینماها نیمه تمام ماند، هم اکنون برای اولین بار در دیجیتون به صورت آنلاین اکران می شود.

اکران آنلاین از روز یکشنبه 4خرداد ماه همزمان با عید سعید فطر از ساعت 20 آغاز شد و تا یک ماه آینده ادامه دارد.

فیلم سینمایی تورنادو (تورنا2) فیلمی فانتزی و خانوادگی به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی محصول سال 1397 است که در سال 1399 به صورت اینترنتی اکران می شود.

داستان تورنادو چیست؟ تورنادو فیلمی ماجراجویانه درباره سفر ناخودآگاه چند نوجوان به سیاره ای دیگر است! تورنادو با مضمون کودک و نوجوان داستان پرفسوری را روای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی تورنادو در دیجیتون

آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی تورنادو در دیجیتون