مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-27حوادث

کشف دستگاه فلزیاب در گرمسار/ 3 حفار غیرمجاز دستگیر شدند


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از کشف یک دستگاه فلزیاب در گرمسار خبر داد و گفت: در این راستا سه حفار غیرمجاز دستگیر شدند.

- ابوالقاسم کربلایی غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس گزارش دوست داران میراث فرهنگی در خصوص حفاری در گرمسار، پرسنل یگان حفاظت به محل موردنظر اعزام شدند و طی انجام عملیاتی سه نفر از حفاران غیرمجاز را در حین حفاری برای به دست آوردن اشیای عتیقه که نافرجام ماند، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری توقیف شد و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی، پرونده متشکله به همراه متهمین به فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار منتقل و موضوع از طریق واحد حقوقی اداره کل در حال پیگیری است.

وی گفت: هم وطنان و دوست داران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را با حفظ امانت داری از سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش  با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قضایی به محل مراجعه کنند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: صیانت از میراث فرهنگی در استان سمنان به دلیل گستردگی و پراکندگی آثار نیازمند مشارکت همه جانبه هم وطنان در معرفی حفارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دستگاه فلزیاب در گرمسار/ 3 حفار غیرمجاز دستگیر شدند

کشف دستگاه فلزیاب در گرمسار/ 3 حفار غیرمجاز دستگیر شدند