مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-27حوادث

آتش سوزی در ارتفاعات بیرمی تنگستان مهار شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آتش سوزی در ارتفاعات بیرمی تنگستان مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانگیر دهقانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اطفای حریق در مناطق کوهستانی شهرستان تنگستان، هماهنگی و سازماندهی و اعزام بیش از 50 نفر انجام شد.

وی اضافه کرد: در این راستا نیروی منابع طبیعی، محیط زیست، امورعشایر، بسیج، نیروهای مردمی و مرتعداران، هلال احمر، با کمک دهیاری و شوراهای روستاهای گشی و بنیون همکاری لازم را داشتند.

دهقانی بیان کرد: هماهنگی برای اعزام دو سورتی یک فروند بالگرد هلال احمر جهت پشتیبانی و اطفای حریق و ارسال آب و نیروهای امدادی و عملیاتی که متاسفانه بدلیل صعب العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد عملیات انجام نگرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: از ساعت شش صبح روز گذشته به همراه فرماندار، معاون فرماندار، مدیر کل محیط زیست و مدیر امور عشایر، بخشدار و تیم های عملیاتی شهرستان تنگستان در منطقه حاضر شدیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دهقانی گفت: پیگیری و هماهنگی های لازم و دستور استاندار و معاون عمرانی استاندار برای اعزام بالگرد آبپاش از هوا نیروز سپاه از تهران و پیگیری های اداره کل مدیریت بحران استان و اداره کل منابع طبیعی جهت خنک سازی مراتع انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات بیرمی تنگستان مهار شد

آتش سوزی در ارتفاعات بیرمی تنگستان مهار شد