مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-26اقتصادي

توزیع بنزین یورو 4 همزمان با آغاز تست نازل ها در ایلام


طبق برنامه، جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل های ایلام، هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد بازرسی و سنجش قرار می گیرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طبق برنامه، جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل های ایلام، هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد بازرسی و سنجش قرار می گیرد.

مهناز همتی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب آزمون دوره ای شب نما، ضدآب، ضدخش و مقاوم در برابر سرما و گرما طراحی و بر روی نازل های سوخت نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

همتی اضافه کرد: قرار است برای اولین بار در شهر ایلام توزیع بنزین یورو 4 آغاز شود و صحت سنجش این نازل ها در حال انجام است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن 1517 موضوع را به این اداره کل اطلاع تا کارشناسان استاندارد بلافاصله نسبت به دفاع از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام کنند.

همتی تصریح کرد: حدود 430 دستگاه نازل سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) در جایگاه های سطح استان فعال است که صحت عملکرد این نازل ها به صورت دوره ای هر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بنزین یورو 4 همزمان با آغاز تست نازل ها در ایلام

توزیع بنزین یورو 4 همزمان با آغاز تست نازل ها در ایلام